«Ми задоволені та пишаємось нашим новим продуктом – смакові характеристики повністю відповідають високим очікуванням вибагливих споживачів, які полюбляють справжні трав’яні настоянки, – коментує директор з маркетингу Олексій Безуглий. – Імпортна Зубрівка польського виробництва коштує більше 120 грн, проти нашої – 76 грн. Різниця в грошах суттєва, при цьому наші внутрішні дегустації, які проводились наосліп, показують, що за смаковими характеристиками український продукт аж ніяк не поступається імпортному, а навіть навпаки отримав більш високі оцінки на дегустаціях.
Привабливий сучасний дизайн, використання тільки натуральних інгредієнтів, найвищий рівень контролю якості продукції дають споживачу можливість насолоджуватись улюбленими настоянками та бути впевненим, що це не вплине на завтрашній ранок.»
Легендарний напій створено виключно з натуральних інгредієнтів та має міцність 35 % об. У компанії-виробника це пов’язують з тим, що на алкогольному ринку спостерігається тенденція підвищення попиту на алкогольні напої з пониженою міцністю. Крім того, як відомо, трава зубрівки має корисні властивості для організму – вона багата на антиоксиданти, а ще вона стимулює апетит та покращує травлення.