Згідно даних соціологічного дослідження ММІ компанії Kantar TNS ТМ «LONGmiхER» увійшов до ТОП-5 найбільш вживаних брендів українських слабоалкогольних напоїв з часткою споживання 29,3% (третій-четвертий квартал 2020 року).
Перше місце у списку належить ТМ «Beer Mix» з часткою споживання 45,4%. На другому місці – ТМ «Shake» (41,2%), на третьому – коктейлі заводу «Оболонь» (39,8%). Четверте місце у списку належить «King’s Bridge»(29,4%) і п’яте відповідно – ТМ «LONGmiхER»
Менш вживаними брендами українських слабоалкогольних напоїв є «Revo Alco Energy», коктейлі заводу «Росинка» та «Ice Mix».
Довідка: ТМ «LONGmiхER» – це колекція унікальних лонг-дрінків зі смаком екзотичних фруктів. Формат готового коктейлю у пляшці з додаванням натурального соку робить напій ідеальним для відпочинку, дружніх зустрічей, флірту та пригод. Це бренд-першовідкривач і лідер сокових слабоалкогольних коктейлів на українському ринку, запущений в 1997 році. Висока якість напою підтверджена нагородами професійних дегустаційних конкурсів.
ТМ «LONGmixER» – це коктейль з літніх емоцій.